top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMarissa

Middenconsole - chubbybox

Bijgewerkt op: 11 mrt. 2021

Een nieuwe middenconsole waarin de gasfles kan staan zodat deze niet door de auto vliegt als ik een noodstop moet maken, is wel zo veilig!. Bovendien kan ik nu met mijn arm lekker lui leunen tijdens het rijden.


Harry heeft een fantastische middenconsole gemaakt die precies past! Hij is iets breder, hoger en heeft ruimte voor twee flesjes drinken, extra opbergruimte en voor de gasfles. Win/win/win zou ik zeggen.


Ik heb een gedeelte zwart en een gedeelte grijs gebeitst. Ik vond het wel chique en het was ook het enige wat we nog hadden. Met al die gesloten bouwmarkten doe je het met de spullen die je hebt. Ik vind hem mooi geworden en ook erg praktisch!











1 opmerking
Post: Blog2_Post
bottom of page