top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMarissa

Keuring RDW - belastingdienst

Omdat de defender nu helemaal is ingericht heb ik de keuring gehad bij de RDW en het is nu officieel een kampeerwagen! De RDW was niet moeilijk en op de weegschaal bleek er ruim 600 kilo aan materiaal bijgekomen te zijn. Ik moet zeggen dat het mij nog meeviel! Er zit nu een hekdak, isolatie, veel hout, luifel en roofrack op.



Maar nu de belastingdienst... Ik heb alle foto's gemaakt en opgestuurd met de benodigde documenten en nu hopen dat de auto wordt omgekeurd. Zij kunnen nog wel eens lastig doen maar wie weet lukt het in één keer! Onderstaand wat foto's van hoe de auto er nu uitziet.


De auto met hefdak uit en om te laten zien dat er sta hoogte bereikt is. Even voor de zekerheid een foto meegestuurd.


De twee zitplaatsen met opklapbare tafels. De bank kan ook uitgeklapt worden tot extra bed maar dit is geen eis van de belastingdienst dus heb ik niet meegestuurd.


Het keukenblok in de auto met water- en gasaansluiting. En het keukenblok naar buiten gehaald waarbij je prima kan koken! Als laatste een foto van de compressorkoelkast die achter de bijrijderstoel staat.


Nu maar hopen dat we gauw op wereldreis kunnen! Zuko en ik zijn er klaar voor... Nog iets minder dan half jaartje sparen en op pad


4 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page