top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMarissa

Keukenblok

Omdat de defender niet een hele grote camper is, wilde ik buiten kunnen koken. Dit betekende een uitrekbaar keukenblok achter de voorstoelen. Eerst wilde ik graag een dieselcooker zodat ik gas onafhankelijk zou zijn. Dit bleek onmogelijk te zijn op een bewegend keukenblok. Ik heb weaco/dometic zelf gebeld en vele inbouwers. Niemand wilde zich eraan wagen dus heb ik toch besloten op gas te gaan koken.


Eerst moest de bak gemaakt worden waarin de kookspoel combinatie zou komen. De bak kon niet te hoog worden want dan moet ik buiten op een krukje staan, maar het moest wel hoog genoeg zijn om er een watertank in kwijt te kunnen. Uiteindelijk is het dit geworden en ik ben heel blij met het resultaat!

De bak is nu met onderstaande combinatie naar de bb hal. Hier zal de kook/spoelbak op een blad gefreesd worden. Foto's volgen.












Het enige wat er dan nog moet gebeuren is de rails eronder. Deze heb ik ook al dus ik verwacht volgende week te kunnen koken in de defender! Dit komt goed uit want ik vertrek binnenkort naar de Alpen. Even testen of alles werkt...

2 opmerkingen
Post: Blog2_Post
bottom of page