top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMarissa

Gereviseerde tussenbak

Daar gaan we... Weer een pittige reparatie voor de auto. Het idee met de kleine reisjes was de kinderziektes eruit krijgen maar dit is wel weer erg overdreven.

Met Piet heb ik zo ongeveer de hele onderkant van de auto eraf gehaald. Ik heb bijzonder veel geleerd en we hadden het gezellig. We begonnen met de poken los te halen, de uitlaat (anders was er niet genoeg ruimte), de vooras en achteras, de handrem en de tussenbak en versnellingsbak. We hebben alles nagekeken, schoongemaakt, ingevet en geolied. Gelukkig had Piet nog een gereviseerde tussenbak liggen en mocht ik deze voor een klein prijsje overkopen.

We hebben de hele onderkant weer in elkaar gezet en hij rijdt weer als een zonnetje. Hopen dat hij het nu blijft doen...



Zoals ik al zei hebben we alles ontlucht en bijgevuld dus hopelijk blijft het nu even goed. Als ik genoeg geld had, had ik ook meteen de schakelbak gereviseerd maar dat is er even niet... Hij schakelt nog soepel, dus hopelijk gaat die nog een ton mee.



Het volgende project is de auto een ander kleurtje geven. Volgende week maandag gaat het beginnen en hij wordt mat grijs. Ik hoop zo dat het mooi wordt! Daarna zwart traanplaat erop, lierbumper en elektra in Strijen laten aansluiten en dan is hij écht bijna af. Spannend...

1 opmerking
Post: Blog2_Post
bottom of page