top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMarissa

Achterdeur eruit

Bijgewerkt op: 16 mrt. 2020

Precies op het moment dat de auto naar Duitsland gereden moet worden voor het hefdak sta je met de achterdeur in je hand... Ik had al een andere tweedehands deur liggen want wist dat de staat niet al te best was. De andere deur was alleen rood van kleur dus die moest gauw geschuurd, behandeld en geschilderd worden.



Om het low budget te houden kocht ik een groene verfbus bij de action (dacht ik...) Dat werd dus blauw. Niet doen dus!



Maar mijn lieve familie heeft de deur zwart gemaakt en de garagist, Piet Kraakman, in Purmerend heeft binnen paar dagen de deur gewisseld. Wat ben ik toch blij met alle hulp! Want alle scharnieren waren door, dus het was ook gevaarlijk om door te rijden met deze deur. Dus drie mooie nieuwe scharnieren erop, het raam, slot, reserve wiel overzetten en weer op pad.





Nu gauw naar Duitsland! Een weekje wachten en dan heeft de defender een hefdak! Een enorme investering maar dan kan ik met de belastingdienst aan de slag, in de auto staan en slapen. Wat een luxe... 28 februari heb ik de afspraak bij de RDW voor de herkeuring, die schijnt niet al te moeilijk te zijn maar hierna moet ik met de belastingdienst aan de slag. Wordt vervolgd...



Post: Blog2_Post
bottom of page